Thursday, October 6, 2011

Angry Birds

Salam semua,

Lama nye tak update blog. Maklumlah, penulis super busy. Heheh... Dah berhabuk dah arenawafiy. Syian dia.... Apa khabar semua pembaca budiman... Jangan lari dari jadi pembaca setia arenawafiy eh. Penulis berazam meningkat kan kuantiti post disamping kualiti dan isi kandungan post.

Hari nie nak cerita pasal angry bird.

Heheh... Ramai yang dah tahu pasal game nie kan?? Tapi bukan pasal game nie yang penulis nak ceritakan. Apa yang penulis nak sampaikan ialah impak game nie. Hahah.. Punye laa taksub pada game nie, sampai ada orang buat mcm nie....

Tak tau buat apa?? Hmm... Jom layan video bawah. Mesti paham......


6 comments:

Anik said...

game apa ni... kali ke-2 dengar... ketinggalan tul lah...maklumlah superduper bz gak hehehe...

Fello de Caminero said...

game kat handphone kak... Heheh.. Nak beli hp?? Jumpa saya.. Hahaha

Dalisa said...

Saya mmg tak minat game, jadi angry bird ni tak pernah main. Tapi saya tau angry bird ni dah jadi fenomena.

Dgr citer siapa yang main angry bird ni akan jadi ketagih. Awww takut la!

Last game yang saya main - digger (1988). hehe

Fello de Caminero said...

Dalisa - bukan game tetris atau super mario ke?? Hahaha

mas saari said...

salam perkenalan!

saya pun baru try game ni, terus jadi addict! heheheee

Fello de Caminero said...

mas saari - salam perkenalan juga. Welcome to arenawafiy...