Wednesday, November 2, 2011

02.11.2011

Salam semua,

Hari ini, 2 November 2011 adalah merupakan hari lahir emak penulis. Sehubungan dengan itu, ingin penulis ucapkan, Happy Birthday Mak, yang ke 56.

Emm.. pembaca arenawafiy kenal tak mak penulis?? Nak tgk gambo nye?? Jom layan gambo dibawah. Hehehe....


Ini lah emak penulis....

Ini plak gambo penulis dengan emak dan abah penulis. Nostalgia gambo nie...

Ini hadiah untuk mak. Gambo memori emak dan kawan kawan dia kat Tasik Merdeka kot nie. Hahaha... Tu kawan kawan mak, nama mcm penulis dah tak ingat. Kalau tak silap, sorang tu namanya auntie mohaya. Betul ke?? Yang lagi satu, tak tau. Mak, sila betulkan. Heheh..

.
.
.

OK, selain tu, mulai dari hari ini, tinggal 11 hari lagi adik perempuan penulis iaitu Dilla dan Shahirah akan menukar status diri. Opss... silap, actually, 11.11.11 adalah hari tukar status diri. Tapi majlis nya yang lagi 11 hari. Kepada semua pembaca arenawafiy, anda adalah dijemput hadir ke majlis tersebut. Meh bagi alamat dan nama penuh. Penulis nak hanto card..

So, untuk hangatkan suasana, jom layan video dibawah....




Heheh.... Pelakon semua sporting. Bagus...

Oh ye, 11 hb 11 juga merupakan birthday rakan penulis di SDBL dahulu, Puan Firda Noorhaili binti Sapari. Happy birthday Firda. Jemputla datang sekali majlis nanti. OK tu jek. Bubye..

6 comments:

Keyboard menaip said...

Happy Birthday Auntie. Smoga sentiasa dirahmati dan diberi kesihatan yang baik. Tahniah kerana akan menerima 2 orang menantu baru.

mamat said...

happy besday

mak said...

terima kasih kepada semua yang memberi ucapan.
firus- lagi sorang tu aunty noi

Dalisa said...

Terima kasih Firus! Sukaaa!!!

Anonymous said...

mcm muke hadrami

mak said...

sape macam muka hadrami? firus? tak setuju.