Friday, May 7, 2010

Jom Belajar Berenang

Salam semua,

Hari nie penulis nak ber story tentang swimming. Telah diketahui, berenang nie bagus untuk kesihatan. Semua anggota badan kita akan digunakan ketika berenang. Ia secara tidak langsung membuatkan kita seolah olah berenang secara total.

Selain itu, kita juga belajar cara menahan nafas dalam air. Tu pun bagus gak tu. Hehehe..

Berenang atau swimming nie perlu diterapkan sejak kecil. Sepatutnya, kita takkan tenggelam bila dalam air, kerana badan kita lebih ringan daripada air. Hanya individu yang panik sahaja yang akan tenggelam. Oleh itu, ajarlah anak-anak anda berenang seawal umur 1 tahun. Hehhe..

Emm... Tak tau nak anto anak kat mana?? Emm jom hantor anak kat pusat belajar berenang kat bawah nie.. Enjoy....


video

Selamat Berenang...

(Video ihsan daripada email rakan sepejabat penulis.
Terima kasih ye..)


8 comments:

iedayu miskon said...

wah..sungguh x professional gile...x nak aku antar anak aku (kalau adelah) kat situ..x tergamak beb..

Keyboard menaip said...

sayapn tak tergamak ngantar kelas swimming mcm tu. kesian bdk kecik tu. kalau berlaku pe2 kat bdk tu, nyesal tak sudah...

shahie_best said...

tapi..camtu la cara mat2 saleh ajar anak dorang samapi pandai berenang..
dorang campak jek..budak2 akan tao berenang sendiri..*kn dalam perut ibu dorang mmg da berenang..kite just observe..tgk cam nk lemas ke apa ke, cepat2 la selamatkn.

Fello de Caminero said...

betul... mcm tu la cara belajar berenang. Sama laa mcm penulis kecik kecik dulu... Heheh.. Kena campak jek kat stulang tu... Hahahah..

Keyboard menaip said...

YE KE PENULIS? Nasib tak terlepas ke Singapore...

Keyboard menaip said...

Nasib baik penulis tak terlepas ke Singapura...

Muhammad Safie said...

camtu je ajaar anak berenang...tapi style ar lagi sorang tu...sayang betul dia kat anak dia tu..kejap2 dia tarik tgn budak tu..

shahie_best said...

ye ke?tp abg xreti2 berenang pun