Friday, December 17, 2010

Sape boleh lawan Kedai Dua Ringgit ??

Salam semua...

Korang pernah dengar Kedai 2 Ringgit?? Mesti pernah kan?? Kat kedai tu, semua brg dijual RM2. Heheh.. Murah kan??? Tapi pernah tak pembaca semua terpikir, kat mana brg boleh dapat lebih murah daripada tu???

Pikir.. pikir.. pikir...

Emm ye betol.... Kuih 3 singgit. hehehhe.. Tu kira murah arr tu... Kuih 3 singgit. Jgn mcm kat brunei, dimana kuih dijual satu 30sen, tapi 3 - singgit. Heheh.. (abah mesti marah masa baca nie...)

Tapi.. tapi.. tapi...

Ada lagi yang lebih murah daripada tu.....

Betul nie...

Tak caya??

Heheh..

Tengok laa kedai bawah nie.. Memang confirm tak boleh lawan harga dia... Heheh..

Amacam?? Jom shopping kat sini...
(Gambar diambil sendiri oleh penulis sewaktu dating dengan kekasih hati...)

6 comments:

mak said...

kat mana kedai ni? mgkn dia trima duit 1sen????

kuih 1 30sen, 3 RM1 bukan saja trdapat di Brunei. Batu Pahat pun ada. Jumpa kat pasar ramadan pesta.

tgk2 said...

kat batu pahat ada kuih 5 singgit laaa

Fello de Caminero said...

tgk2 - kuih 5 singgit masih mahal kalau compared dengan 1 sen. Heheh..

mak - lain kali suruh peniaga tu pakai calculator. Tak pun beli 4, bayar RM1.20..

shahirah.alshahab said...

ni kedai zaman bile nih.hehehe

Fello de Caminero said...

zaman skrg laa.. Gambo diambil di kempas. Hehehe.. Bandaraya Johor Bahru

shahirah.alshahab said...

kedai dia yg one cent.
barang2 nya mahal