Friday, December 10, 2010

SMS oh SMS..

Salam semua,

Bertemu lagi. Kali nie nak cite pasal SMS. Bahasa SMS nie memang sesuatu yang sgt susah dan mengelirukan. Nie betul punya cerita. Tak caya?? Jom layan satu situasi dibawah. Heheh...

Jejaka Idaman : Awk da bf?

Puteri Impian : Xda lg, tp ramai org ajak sy couple. So awk jgn terlalu mengharap.

Jejaka Idaman : Aik? Mksd saya awak dah breakfast ke belum...

Puteri Impian : .........

Hahaha... Lawak tak?? Dan nampak tak disini, bahasa SMS nie sangat menyusahkan dan mengelirukan?? (apapun, mungkin penulis dah tua kot, tu yang mcm x pandai sgt dengan bahasa sms...)

So pengajaran kat sini, jgn laa terlalu meng shortform kan bahasa sms anda. Kelak akan menyusahkan yang lain. Pesanan ini dibawa oleh arenawafiy...

5 comments:

akusyafique said...

penulis dah tua sangat la...hahahha

shahirah.alshahab said...

sokong syafiQ..
igt umo da meningkat ujung thn ni

Fello de Caminero said...

keyword nya umo meningkat hujung tahun. Maknanya, org yang paling lambat umur meningkat. Heheh.. Korang semua umur dah meningkat dulu sebelum penulis..

Anonymous said...

dak2 kecik jer yg main sms ni..jari terseliuh r main keyboard kecik....nk tekn susah...bosan jer..laptop k gak

Fello de Caminero said...

hahha.. kiranya qwerty tu utk bebudak jek laa nie??

Anonymous - bagi laa nick betul skit. Org melaka ke?? Siap pakai ayat "dak" nie...