Tuesday, January 18, 2011

Sape Tuko??

Salam semua,

Bertemu kembali.

OK jom layan beg kat bawah nie. Hehehe... Mcm mana nie ek? Mana satu nie? Superman ke Batman? Hehehe.. Keliru nie. Confuse nie...


Apakah kilang salah cop?? Atau Batman salah pakai kostume?? Dia terpakai kostume superman. Hehehe.. Atau pun, memang sengaja buat mcm gini. Supaya bebudak yang beli akan suke sebab dapat beg yang ada 2 supehero sekaligus. Heheh..

Apapun, kredit pada ohbest.blogspot.com yang dapat gambo nie.

p/s : Kesian kat bebudak, mesti kecelaruan identiti. Tak tau mana superman atau batman nanti. Kesian jugak kat mak bapak bebudak yang jenuh nak explain kat anak anak, mana satu superman atau batman... Heheh..

6 comments:

red_torres said...

hahaha....2 in 1 ni dapat nih...

Fello de Caminero said...

hehe... terbaek..

shahirah.alshahab said...

haha.klaka~

tgk2 lg said...

yg ni biasa nyo disigner x minat katun dan x ponah tgk tv pun ataupun mak dio x bagi tgk tv...sbb tu buto katun

wW said...

ben10..(tiba2)

tgk laa said...

kalo x hijau jgn sebut ben10..baik mu sebut 1malaysia