Tuesday, January 25, 2011

Menyakat..

Salam semua..

Bertemu kembali...

Korang semua mesti pernah menyakat kan?? Best kan menyakat orang?? Heheh.. Penulis sangat percaya, korang semua mesti pernah menyakat. Lagi lagi kalau bebudak bujang yang berkumpul ramai ramai. Contoh mcm bebudak kat IPT. Mesti ada sorang kepala, yang kaki sakat kawan kawan... Tetapi, awas... Kekadang, kite yang menyakat nie yang terkena balik.

Ada satu kisah, sebuah keluarga. Menyakat seseorang yang kuat melatah dengan berpura pura menjadi hantu dengan menyelubung diri guna selimut. Sebab terperanjat punya pasal, org yg disakat tu main ambik jek brg yang tercapai dan terus pukul "hantu" tu. Malangnya, barang yang dia capai tu adalah TUKUL. Hahaha...

Dalam era cyber nie, ada plak cara menyakat yang lain. Cthnya mcm kat bawah nie.. Heheh.. Jom layan videonya....



Heheh.. Amacam?? Dahsyat tu. Siap terkencing lagi tuh. Heheheh.. Yang malangnya, tak pasal pasal kena beli monitor baru. Hehehe...

OK cukup setakat nie. Pengajaran disini, kalau nak menyakat tu, agak agak la.. Heheheh




7 comments:

wW said...

so..hati-hatilah!!

Fello de Caminero said...

tq wW

shahirah.alshahab said...

pernah tengok video ni.
kesian kan dia.hehe.tp klaka

Anik said...

ada satu kat tv tu ye duk dalam peti surat. Org masuk surat dalam peti tu ye tolak keluar. Kebetulan yg masukkan surat tu samseng. So apa lagi ye terus masukkan pistol dalam peti surat tu dan tembak berkali2. Kesian kan....

Fello de Caminero said...

anik - ye betol... saya dah tgk video tu. Org tu mati. Kesian dia.. Tu mcm rancangan candid camera gitu. Lepas tgk video tu, tak tau nak cakap mcm mana. Kelako + sedih + terperanjat....

wW said...

mana post baru nie.....

Cik Durian said...

tak suka kena sakat macam ni...boleh freeze utk beberapa minit..trus blur...haha