Wednesday, October 6, 2010

Luahan Hati Terhadap Auntie

Hahah...

Baca tajuk tu, jgn salah anggap plak. Bukannya penulis bengang dengan auntie penulis.

Sebenarnya, semalam terjumpa file nie kat youtube. Heheh.. Mengisahkan seseorang yang bengang dengan auntie yang tak reti nak parking. Hahah.. Jom layan video nya...




Heheh...

8 comments:

m@ziEsak@ H@mzAh said...

he3... auntie br dapat lesen la... tu yg takut2 tu... :D

Anonymous said...

erm.....

ww said...

1 oktober lalu genap setahun penulis memblog.....tahniah..happy anniverblog

Fello de Caminero said...

reverse laa auntie...

err reverse... reverse...

mak said...

commentator tu berbangsa cina. sabar pulak dia!!!!

mana dia tau itu aunty? mentang2 lah umum selalu mengatakan kalau driving x ok tu org perempuan, dah di sahkan eh! x nampak pun sape yg drive.

Fello de Caminero said...

mungkin dia dah nampak laa tu. Cuma dalam video, tak nampak. Agaknya, dah lama sgt tunggu, tu yg ambik video tuh.. Heheh.

shahie_best said...

pdhal ada je lelaki yg xpandai parking.
ditujukan khas utk ns nasir torred sbb dia xpandai side parking

Fello de Caminero said...

mari ketawakan nasir x pandai side parking.. Hahah