Friday, April 9, 2010

Dah Besar Dah..

Salam semua...

Ari nie penulis mcm takde idea.. Belek belek handphone, nampak plak gambo gambo nie. So upload laa.. Hehhe..

Apapun, dah beso dah anak anak penulis... Haha.. Nie lah dua putera (setakat nie) yang menghiburkan hati penulis sekeluarga... Kepada wafiy dan hadrami, ibu dan ayah sayang kamu...


Nie gambo hadrami dan wafiy tido. Masa nie, wafiy tgh demam...

Gambo hadrami 1st time jalan pakai kasut. Mcm terkial kial sebab agaknya, dia rasa kaki dia berat...

Nie masa kat umah mak dan abah batu pahat. Baju telah di sponsor oleh adik ipar isteri penulis..

Hadrami yang tembam dan wafiy yg tinggi..

Nie pulak gambo kat halaman rumah ayer hitam... Mereka tengah main main waktu ptg...
Dah beso dah diorang nie.. (ikut intonasi DR. M, "dah lama dah"...) Heheh

10 comments:

ibu said...

rindunyer.............arghhh..cepatla 30 september 2010....

Fello de Caminero said...

ha'ah... betol. Cepat laa 30 september.... Heheh

shahie_best said...

kasut yg hadrami pakai xmoa ckp ke sape yg bg?hehehehe ;p

Fello de Caminero said...

Kasut (LnR) ke atau selipo (ben 10)? Heheh

shahie_best said...

selipo ben10 la..hehehehe..baju i luv mum n i luv dad mmg best kan ^_^

Fello de Caminero said...

so skrg, dah tak payah cakap dah. Sebab mesti pembaca dah tau sapa yg beli... Heheh..

ibu said...

semua disponsor kecuali ibunya lahirkan sendiri anak2 ni dr baka ayahnya....heheh...maklumlah...anak kebajikan....ibu pun kebajikan....ayah..laen kali eja dgn jelas nama penaja....daun keladi.....

Anonymous said...

hahaahahaha...tgk anak ko ni pirus mcm tgk ko lak ms kecik.ahahhahahah

knal aku x???hahahha

Fello de Caminero said...

nie sapa plak nie.. Tlg kenalkan diri...

erdalan said...

yela firus tgk anak ko yg first tu teringat ko masa sekolah dulu... gonjeng je (jgn marah ye)