Monday, April 19, 2010

Mcm Mana Nie??

Salam semua...

Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...
Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...
Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...Hahaha...

Tak yah cite... Korang tgk laa sendiri.....


Kat mana laa nie?


Gambar ihsan daripada "keyboard menaip".....

9 comments:

shahie_best said...

maksud nya kalau amek 1batang harga rm1.20 ek..
kalauamek 2batang ke atas, kire rm1 sebatang..kn?kuikuikui
air kirim soda mana?

shahie_best said...

eh sala..i batang rm1.20 ke rm1? yg baca pun sala..apa la

syed syamim al-shahab said...

ape da?..

Keyboard menaip said...

jgn pening2x.... nak tau harga sebenar kena gi tanya tauke yg jual. tp.... dia jual kat mana???? hehehehhehe.......

Taip menaip said...

Agaknya HOKDOK pjg 1 = 1.20, yg pendek skit 1 btg = 1.00, yg pendek lg 2 btg = 1.00 & yg pendek2 5 btg = 1.00. hehehehe... agaknya lahhhhh....

Taip menaip said...

Agaknya HOKDOK pjg 1 = 1.20, yg pendek skit 1 btg = 1.00, yg pendek lg 2 btg = 1.00 & yg pendek2 5 btg = 1.00. hehehehe... agaknya lahhhhh....

Fello de Caminero said...

hokdok nie hot dog ke??

Anik said...

hokdok ni rasanye hot dog la kut... nanti ye tulis hot dog tak de orang melayu nak beli plak kang. hehehe memandai je... Rege tu tak yah peningkan kepala kita lah. Kalau terjumpa tepi jalan singgah nak beli cakap je brapa batang nak kat empunye kedai tu...lepas tu bayar ikut rega yang dicakap je..brapa.hehehe

Fello de Caminero said...

wah.... Org pantai timur dah bersuara....