Thursday, July 15, 2010

Brg Antik Part II

Salam semua,

Kalau perasan, sebelum nie mesti ada baca pasal barang antik. (Sila klik sini untuk baca lagi). So post kali ini adalah sambungan dia. Byk sgt laa nak di upload gambonye. Sehingga kena buat part by part.

OK jom layan gambo....


Nie antara brg antik yang ada gantung kat dinding. Tu kunci mangga zaman bila la agaknya tu. Heheh.. Pistol pun ada....

Nie la mangkuk yang diberitakan boleh mengeluarkan muzik bila kita menggesekkan tangan pada permukaan bucu mangkuk. Penulis telah mencuba. TERNYATA IA MENGELUARKAN MUZIK!!
Nie plak kuku harimau dan jugak kuku beruang. Tu kulit rimau ori tu...


Nie ada angklung kat depan umah dia. Heheh. Toi (budak AF) dulu belajo kat sini laa main angklung..... Heheh


Nie plak..... Hmm.. Heheheh.. Tengok jek sudah. Nie kepunyaan pak belang, sang buaya dan apa ek lagi satu.. Tak ingat betol lah....

3 comments:

Muhammad Safie said...

pistol tu leh guna ke..

Fello de Caminero said...

ntah.. Gantung kat dinding... Tak try plak.. Heheheh

shahie_best said...

gamba musk xde ek?