Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan..

Salam semua,

Besok, 11/8/2010, InsyaAllah, semua warga Islam di Malaysia bakal menyambut 1 Ramadhan al Mubarak... Jadi, di kesempatan ini, penulis ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua pembaca blog penulis. Semoga ramadhan kali ini, lebih baih daripada ramadhan yang dolu dolu... (eh, macam lagu laa plak...)


Jangan mcm sesetengah pasar raya tu, baru masuk 1 Ramadhan dah main lagu raya.. Hehehe.. Jom kita meriahkan malam-malam ramadhan dengan terawih dan zikrullah...


Sesambil tu, Quran jangan dilupa. Banyakkan mengaji. InsyaAllah, kita dilimpahi rahmatNya.
Amin....

5 comments:

Awie said...

salam...ada masa masuk la blog aku http://awiepotret.blogspot.com

Fello de Caminero said...

wah... awie bagi comment kat blog penulis... Hahha.. Welkam awie.. welkam...

Aku dah singgah blog ko. Cantik lukisan...

zool said...

Salam Ramadhan gak....
Ntah bila nak jumpa ek.. Asik tak kena time je..

shaz said...

Salam Ramadhan buat penulis...hehehe

ww said...

semoga dapat khatam bersama penulis