Wednesday, March 3, 2010

Takziah Aaron Ramsey

Salam semua,

Sekadar ingin berkongsi cerita dan rasa. Rasanya, umum semua sedia maklum, salah seorang pemain tengah remaja Arsenal yg berumur 19 tahun, Aaron Ramsey telah patah kaki ketika perlawanan dengan Stoke City tempohari. Kecederaan ini hampir sama dengan kecederaan yang pernah dialami oleh seorang lagi pemain Arsenal, Eduardo Silva. Namun bukan itu yg penulis ingin ceritakan. Malah, isu terjahan keras dalam bolasepak juga bukan ingin diutarakan. Penulis sekadar ingin berkongsi gambar kaki beliau yang patah. Diharap beliau akan segera sembuh dan kembali memperkuatkan jentera pasukan beliau. Sekalung takziah...


Pastinya ini gambar yang biasa dilihat diakhbar Malaysia. Nantikan gambar berikut yang hanya disiarkan akhbar UK.



Ouchh... Sakit nye. Semoga ia tidak berulang lagi...

10 comments:

mizieNerin said...

sakitnye tak dapat nak digambarkan.......... bebetu ngeri la........ macam tobat lak nak main bola.....

Fello de Caminero said...

hehe.. main futsal jek laa lepas nie.. Takut la..

Keyboard menaip said...

main futsalpn leh patah jari mcm sahabat kita en. shamsul. ngeri tgk kaki dia...

Fello de Caminero said...

en shamsul mana nie kak??

baby said...

bila nk upload gmbar bday da?????

Keyboard menaip said...

en. shamsulkhairi pej NC.

syed syamim al-shahab said...

abou diaby pun pnah injured mcm ni gk...

Fello de Caminero said...

kak faiz - en shamsulkhairi pej nc ke?? Teruk ke kaki dia??

syamim - tau, abou diaby pun ada injured mcm nie.. Cuma xde gambo jek...

zool said...

Singgah entri ni http://ligakampung.com/blog/review-blog-mesti-mari/
ada review sikit pasal blog lu.

Fello de Caminero said...

TQ Koko.. Wa caya lu.