Monday, March 29, 2010

Tak Susut Susut??

Salam semua,

Emm macammana nie?? Bengkak x susut lagi. Semalam dah urut, nie dah tak rasa sakit sangat. Tapi, mcm naik plak warna warna merah. Takut ada minor fracture plak..(shahirah kata).. So, untuk memuaskan hati, pegi laa xray kaki semalam... Heheh


Nampak tak merah pada pergelangan kaki?? Takut plak kalau ada patah..

Nie close up, kasi lebih jelas...

X-Ray pun nak ambik gambo.. (eh, mcm kenal jek gadis xray tuh).. Heheh

Hasil x-ray menunjukkan, kaki ok. Takde apa apa patah. Alhamdulillah.. Heheh.. Mcm tengkorak plak.. (Eh mmg tengkorak pun..)

So, mcm kena pegi urut lagi nie.. Heheh.. Tapi ada plak orang kata, kalau cedera pergelangan kaki, jgn urut. Hmm mana satu mau ikut nie....

10 comments:

wahida said...

siapakah gadis itu? huhuhu

Muhammad Safie said...

nasib baik kaki ok...huhu..

anyway, camne en.fello leh kenal mereka2 yg berada di utem itu?

Fello de Caminero said...

wahida - biarkan ia menjadi misteri...

safie - tu la... nasib baik ok kaki.. Hmm, pasal diorang kat UTEM tu, alah kenalan lama. Heheh.. En Safie kenal mereka??

zool said...

Semoga takde apa2 la ek bro..
Nanti tak leh nak dtg Melaka..
Eh ada nak dtg melaka ke?? :P

wahida said...

melaka?????

Anik said...

Ptg smlm dh tengok mcm nak turun main je... dah ok le tu...

haikal_zyzou10s said...

patutnye jgn di urut dulu coz bengkak xsusut lg.bile dh susut barula gi urut.

Muhammad Safie said...

Huhu..pernah gak mendengar nama2 tu kat UteM.. Cume belum berurusan lagi dgn mereka..Mungkin satu hari nanti..

anyway take care..moga kaki cepat sembuh..Xpe..sikit je tu..nanti baik..

Keyboard menaip said...

bukan tak susut susut... sbnrnya mmg kaki tu dah gemuk. hehehheheh....

shahie_best said...

hahahahahahahaha....
tao cuak!