Thursday, December 24, 2009

Keputusan PMR Keluar Harinie !!

Salam semua,

Seperti yg semua sedia maklum, hari ini 24/12/2009, adalah merupakan tarikh pengumuman keputusan PMR. Bagi penulis, adik penulis merupakan salah seorang calon PMR tahun ini..

Alhamdulillah, dia berjaya mendapat keputusan cemerlang. Tahniah DANIAL!!... Heheh.. Lepas nie boleh laa cakap arab..

Apapun, tahniah sekali lagi...!!

8 comments:

ibnu al-shahab said...

ermmm..cemerlang la sgt!!!Huhu

Fello de Caminero said...

eleh.... bm pun tak betul...

syed syamim al-shahab said...

mabrook 'alaik, ya danial..

aku said...

mcm james brook plak bunyiknya..apapun tahniah...setiap orang ada kelebihan yang diberikan.walaupun tidak ada kayu pengukur yang jelas bahawa kecemerlangan seseorang itu berdasarkan apa (akademik, kemahiran, moral), setiap pencapaian itu harus diucapkan tahniah dan disambut dengan syukur.

wahidah said...

sy baru shj selesai berbincang dgn salah seorang kaunselor di tempt keje.katanya dia baru shj menyelesaikan laporan kes akhlak.punca adalah dari kemurungan diri kerana disisih oleh keluarga krn dia tidak bijak dlm akademik.ibunya sering membezakan kejayaannya dgn anak2 yg lain di dpn kebnykan ahli keluarga.ditambah dgn perkataa BODOH dan TERUK yg berulang kali.kesian.yg menariknya, ibunya pun dipanggil utk sama2 masuk dlm sesi kaunseling tu dan diberi parenting skills.ibunya seorang yg bekerjaya dan di dlm golongan bijak pandai.apapun tahniah utk ibunya krn 'berjaya' merendahkan diri utk turut sama dlm sesi kaunseling itu stlh puas diberi penerangan.utk anak yg terlibat dalam kes juvana tu, didoakan semoga mempunyai masa dpn yg lebih cerah.

wahidah said...

ibnu al-shahab : CEMERLANG lah tu kan.TAHNIAH. jgn lupa kongsi tips2 kejayaan akademik dll dgn anak2 sedara nnt eh....buat adik2 yg lain jgk...

shahie_best said...

congratz adek!
akak da bg adiah kn
;)

Fello de Caminero said...

Sesuatu yg boleh direnungkan!!