Thursday, December 10, 2009

Lagi gambo raya haji !!

Salam semua,

Nie ada lagi gambo gambo masa kat rumah ende jah.. Atas permintaan syamim dan janji penulis, enjoy the pictures...


Tuan rumah menghidang kek.
(Dari kiri: shahirah, hadrami, wahida, akir, ende jah, dilla n abah)

Syamim tanya, mana hadrami.
Nie jawapannya.. Heheh.. Dia dengan mak long.

Syamim tanya, ada makan kek ke?
Nie jawapannya.. ADA !!
Kek sewaktu belum hidang, masih dalam gerobok batu. Hahah.. Rujuk "true blue johorean"

Kek sewaktu memula dihidang. Tangan sape laa yg tak menyabo nak makan tu..

Jom jamu mata.. !!

6 comments:

syed syamim al-shahab said...

tgn yg x sabor ambik kek tu tgn kak dilla..rasenya la..sbb ada gelang kat tgn dye tu..pastu try tgk 1st gambor..cuba buat perbandingan..


sdpnya kek..dh la org tgh posa ni..haih..

Fello de Caminero said...

ye... betol.. Tangan dilla..

Kek sedap??
Kalau nak lagi sedap, click kat gambar tu.. Dapat tgk gambo dengan lebih besar dan lebih rasa nak makan...

CikanoT said...

huwaaa...nak gak kek tu...rugi la takde...isk isk...

Fello de Caminero said...

dah pegi penang, makan laa laksa penang... Hehhe

Eleh ani.. rilek laa.. Kan dah dpt jumpa ehem ehem.. Mesti lebih kenyang dari makan kek.. Hahaha

Andak said...

salam bro..punya la lama tak jumpa ko..ko maintain jek eh??bagus..bagus..ok c ya..haa..lupa nak tanya..adik ko dah kawin??

Fello de Caminero said...

andak....

Gua maintain?? Jumpa dulu baru tau beb.. Heheh

Adik gua?? Semua belum kawen. Aku sorang jek dah.. Menjadikan aku sorang jek penyumbang cucu kepada bapak aku setakat ini...